موسیقی سنتی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت موسیقی سنتی


سپاهان درب
فرار از صحنه تصادف رانندگی چه مجازاتی خواهد داشت؟
ترکیب زمستان و بهار در یک تصویر
تکذیب خبر بمب‌گذاری در تهران

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

همزمان با بیشتر شدن وسایل نقلیه در خیابان ها، شاهد افزایش تصادفات جرحی یا فوتی و یا همراه با خسارات مالی هستیم، ولی بسیار اتفاق افتاده که مقصر پس از تصادف، اقدام به فرار و یا برهم زدن صحنه تصادف می کند. این در حالی است که باید بگوییم، فرار از صحنه تصادف و یا خودداری از کمک به حادثه دیده جرم بوده و مرتکب آن قابل مجازات خواهد بود.

این تصویر ترکیب زمستان و بهار در رشته کوه آلپ سوئیس است

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران خبر بمب گذاری در منطقه 18 را تکذیب کرد.

این پیمانه موضوعاتی همچون نوسان آرام دلار آمریکا در پایان هفته بازار آزاد ارز، سقوط بی سابقه دینار الجزایر، کاهش بهای نفت با افزایش عرضه اوپک، کاهش تولید نفت روسیه، افزایش قیمت جهانی مواد غذایی در ماه جولای، خرید تضمینی گندم به ۸ میلیون تن رسید، ۲۶ درصد مردم ایران در روستاها زندگی می‌کنند، قطر ۷ کشتی جنگی از ایتالیا خریداری می‌کند و اختیار انگلیس بعد از برگزیت برای تحریم دیگر کشورها را در بر دارد.

شرکت نفتی پترولیا که تحت کنترل دولت برزیل است، قیمت بنزینی را که در برزیل به فروش می رساند، کاهش داده است. اکنون پترولیا قیمت بنزین در برزیل را به زیر قیمت بنزینی که از آمریکا وارد می شود آورده است تا به این ترتیب با کاهش حاشیه سودش، سهم بازارش را از چنگ بنزین وارداتی بیرون آورد و دوباره به دست گیرد.

استقلال با این تساوی پر حرف و حدیث یک امتیازی شد و بالاتر از سپید رود و گسترش صفر امتیازی در رده های پایانی جدول رده بندی قرار گرفت.استقلال با عبور 180 دقیقه از شروع لیگ تنها تیمی است که موفق به گلزنی نشده است.

حفاری سومین کانال برداشت آب از تالاب گمیشان به منظور تامین آب طرح توسعه ۲۰۰۰ هکتاری در سایت پرورش میگوی گمیشان که بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست آغاز شده، تهدیدی جدی نه تنها برای تالاب گمیشان بلکه برای کل کشور قلمداد می‌شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس، گفت: با توجه به حضور اکثریت اعضای شورای نگهبان در مراسم تحلیف نمی‌توان خدشه‌ای را در مورد عدم حضور تعدادی از اعضای این شورا در مراسم تحلیف وارد دانست.

ساعاتی قبل اختلافات مالی منجر به قتل یک مرد در املش شد.

در پایان معاملات بازار آزاد روز شنبه، هر دلار آمریکا با رشد 7 ریال نسبت به پایان هفته گذشته، به طور میانگین به قیمت 38 هزار و 92 ریال فروخته شد. هر یورو نیز با افزایش 702 ریال نسبت به روز پنج شنبه، به رقم فروش 45 هزار و 729 ریال رسید. همچنین هر درهم امارات در بازار آزاد ابتدای هفته، 10 هزار و 485 ریال قیمت گذاری شد که نشان از رشد 2 ریال نسبت به آخرین قیمت داشت.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/