موسیقی سنتی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت موسیقی سنتی


سپاهان درب
فرار از صحنه تصادف رانندگی چه مجازاتی خواهد داشت؟
ترکیب زمستان و بهار در یک تصویر
تکذیب خبر بمب‌گذاری در تهران

۲۷۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

در پی استعفای علی کرمانشاه رییس کل بانک مرکزی ناصر حکیمی را به سرپرستی معاونت فناوری‌های نوین این بانک تعیین کرد.

کارگران در مدت فعالیت تحت حمایت‌هایی قرار دارند، و باید به مفاد ماده ۳ قانون تأمین اجتماعی اشاره کرد که برابر آن، تأمین اجتماعی موضوع این قانون شامل حوادث و بیماری‌ها، بارداری، غرامت دستمزد، از کارافتادگی، بازنشستگی، مرگ و مقرری بیمه بیکاری است.

تصادف قطار (ترن باس) با نیسان، صبح امروز درتقاطع خیابان قائمِ بهشهر/ راننده قبل از برخورد قطار، خودرو نیسان را ترک کرده بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: گردشگران حادثه دیده رودخانه دز با تور مجاز به دزفول سفر نکرده اند.

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.

برای پربار کردن پرونده دعوا، فرد مورد نظر اتهام آدم ربایی را هم ضمیمه پرونده کرده اما این موضوع هنوز مورد تایید و اثبات قرار نگرفته است. برخی شنیده های غیررسمی تایید می کند این فرد یک فوتبالیست معروف تهرانی است

منابع عراقی از بازداشت تک تیرانداز زن داعش در غرب موصل در جریان عملیات جستجو برای یافتن تکفیری های پنهان شده خبر دادند.

این پیمانه موضوعاتی همچون ادامه رشد شاخص کل بورس با دو بانکی و دو فولادی، ثبات بر بازار سکه همراه با افزایش قیمت دلار آمریکا و یورو در بازار آزاد ارز، استارت هفته با قیمت خودروهای پرفروش، مرسدس زیر ذره‌بین دولت آلمان، جبران کسری تولید برنج کشور با واردات از ویتنام، مردم منتظر سونامی قیمت در بازار مسکن نباشند و سواری هایی که تولیدشان متوقف شد را در بر دارد.

عصر روز دوشنبه ۲۶ تیر، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور به جزیره کیش سفر کرد. در این سفر ۹ پروژه بزرگ صنعتی،عمرانی و گردشگری با حضور آخوندی وزیر راه و ترکان رییس‌ مناطق آزاد افتتاح شد.

با این تفسیر، پنج فیلم سینمایی از لیست بلندبالای فیلم‌های توقیفی در ماه‌های آینده اکران خواهند شد؛ اما این فیلم‌های سینمایی چه محتوایی دارند و چه حواشی درباره آنها مطرح بوده و هست؟ این گزارش را درباره آثار فوق الاشاره در «تابناک» می‌خوانید که مروری کوتاه بر این آثار است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/